První den volna a všeobecné nicnedělání

14.6.2012
Po první noci venku většina lidí vyspávala kocovinu a nevypotácela se z chatek do oběda. Holky se z baru vrátily později než my, někdy těsně před večerkou. V posteli se všechny válely až do deseti a Sarah měla pořádnou kocovinu, která se mimo jiné projevovala také častým zvracením. Díkybohu jsem nikdy podobný problém řešit nemusela, protože vždycky vím, kdy mám dost.

Zatímco se Sarah trápila na záchodě jsme si s děvčaty vzájemně sdělovaly své dojmy z předešlé noci. Kdo, s kým, kde a tak dále. No znáte to, drby, drby, drby. Navíc se tady taky nic neutají. A taky se to hodně páruje. Kluci si hlavně chtějí užít a někteří z nich dokonce sbírají i „skalpy“, což je do jisté míry smutné, ale dalo se to i čekat.

Jelikož byli všichni z předešlé noci ještě přes den dost mimo, moc jsme toho na oběd nejedli, pár lidí si nechalo dovézt pizzu, takže jsem si s nimi dala pár kousků. Nevím, jestli jsem tak zmlsaná naší českou pizzou, nebo co… Ale ani před dvěma lety mi americká pizza nepřišla nijak skvělá. Spíš jako by člověk žvýkal podrážku, většinou bez chuti a pěkně tenká. Naše česká je rozhodně stokrát lepší, věřte mi. Pokud ovšem navštívíte restauraci, jako třeba prvotřídní Olive Garden, dostanete skvělou pizzu. Jinak ale stojí americká pizza za houby.

A pak jsme se vesměs spíš poflakovali po kempu, hlavně jsme polehávali na hřišti, kam samozřejmě pražilo slunko. A jelikož jsem bílá jak stěna a když už pobudu nějakou tu hodinu na slunku, opálím se samozřejmě pěkně do červena… jak myslíte, že večer vypadala má záda? Pěkně červeně. A ještě se mi to opálilo tak debilně, že jdou na zádech zřetelně rozeznat pruhy od podprsenky i od trička a místo, kde jsem měla vlasy. No prostě epic fail :D

Pak jsme se vydali na pláž, na kterou se dostaneme hezky z našeho kempu… jen projít lesíkem k pláži a je to. Jenže voda je pěkně špinavá a ten písek se vám zažere všude. K večeru jsem si dala sprchu a společně se Sarah jsme si objednaly pizzu, pro velký úspěch tentokrát podle našich představ a pěkně ji snědly u sebe v pokoji na posteli, zatímco jsme si pěkně poklábosily.

Možná to byl den volna složený spíše z poflakování, ale to vůbec nevadí. Na ten další mám jiné plány…

Syki

1 komentářů:

Astesia řekl(a)...

a to som si vždy myslela že americka pizza je určite skvela :D

Okomentovat