Jak se zrodil nápad...

Už si ani přesně nepamatuju, kdy se u mě objevila touha vidět Nový svět. Vždycky jsem ráda cestovala a vidět USA byl můj sen, který jsem si myslela, že se mi nikdy nesplní. Jenže slovo dalo slovo a já jsem se rozhodla vydat do Ameriky za prací a zážitky s mou tehdy ještě nejlepší kamarádkou. 

Proč říkám "tehdy nejlepší kamarádkou"? Víte, když se vydáte někam, kde se česky vážně nedomluvíte a musíte spoléhat jen na cizí jazyk, domů to máte opravdu daleko a jste v podstatě odkázáni sami na sebe, zjistíte toho hodně o sobě samém i o lidech, kteří jsou ve vašem okolí. A někdy ta zjištění nejsou příliš uspokojivá. Ale o tom se dozvíte více z mého deníčku, který mám v plánu postupně publikovat.

Dříve, než se vydáte na cestu, musíte plno věcí zařídit, oběhat a promyslet. Do této rubriky zařadím všechny věci, které jsem musela vyřídit předtím, než jsem se vůbec do Ameriky vydala. Pokusím se na nic důležitého nezapomenout...

Syki

0 komentářů:

Okomentovat